Jag pratar i Mitt i Musiken på P1

augusti 22, 2008

Sitter i Lisas lägenhet i Sickla, ska snart ner och shoppa bort månadens allra sista slantar inför kvällens burlesquefest…

Men det jag tänkte skriva var att man kan lyssna på mig snacka om ljudformat från Mitt i Musiken i P1. Jag har själv inte hört inslaget ännu (trots att det sändes 12 augusti, ljudet från Lisas dator funkar inte just nu heller) men jag tror att det är här:

Mitt i Musiken 12 augusti

En sak till, jag och Hanna (The Pink Team/Team Hannton) ägde övriga lag i gårdagens Yatzy-TP! Kolla på poängställningen!

Kommentera

